Datteren min hadde lyst til at jeg skulle lage et kort til et bryllup.
Hun hadde ingen spesielle ønsker bortsett fra at det skulle være
litt utradisjonelt med et utradisjonelt motiv og det måtte ha spreke farger:)
Resultatet ble dette:
♥
♥
♥
♥
♥
♥
♥
♥
Ha en fin Lørdagskveld:)
Takk for at du titter innom♥
Klem Marita