torsdag 4. juli 2013

Til konfirmanten


Her er et kort jeg laget for en tid tilbake. Det vil nok bli en stund
til jeg får laget noen kort igjen da formen min er veldig dårlig for tiden.
Derfor vil det fremover komme kort som er laget tidligere i vår.
Jeg får heller kose meg med å besøke alle de flotte bloggene som er
der ute♥. 

Dette kortet ble laget til en jente som elsker fotball, 
og de som bestillte ønsket et rosa kort:)

***
***
***
***

Takk for alle hyggelige kommentarer♥.
Setter veldig stor pris på alle sammen.

Takk for besøket♥




5 kommentarer:

Rita sa...

Kjempe fint kort du har laget :) Ønsker deg god bedring og god sommer :) Klem Rita

Kjersti sa...

Et nydelig konfirmasjonskort Marita, lekre farger og herlig motiv!
Så leit at formen er dårlig, håper sommer og sol kan hjelpe på litt!
Ønsker deg en fin dag!
Klem fra Kjersti:)

KraftyKoolKat sa...

This is gorgeous, you even make a sport type card look pretty.

Have a good weekend
Hugs
Cathy
xxxxxx

Anne sa...

Så trist å høre at du ikke er i form :-( Riktig god bedring, jeg håper at solen kommer tilbake hos dere og at du snart føler deg bedre!

For et nydelig konfirmasjonskort du har laget i herlig rosa og med tøft motiv. Både søtt og tøft på en gang :-)

Klem

Hazel (Didos) sa...

Oh Marita this is super, what a wonderful card, Hope all is well with you, Love Hazelxo