søndag 27. april 2014

Can Can dancer

Hei og god Søndag ettermiddag:)

Det er så deilig å sitte inne på hobbyrommet mitt og
høre regndråper falle på taket:) Vi har så
mye snø enda at det må regne noen dager før vi
ser gresset. Men satser på at mesteparten av snøen
 er borte til 17 Mai:)

I dag har jeg et bursdagskort å vise dere. Det er et 
bestillingskort. Det er ikke ofte jeg tar imot bestillinger
pga helsen min, men hvis noen spør lenge før de
trenger kortet så lager jeg gjerne:)

Motivet er  herlige Can Can Dancer fra Make It Crafty.
Jeg har fargelagt med Copic. Mønsterpapiret er fra  Bildmålarna,
og blomster fra WOC. Tekst er fra Kort & Godt og NSS, og
perler fra Kort & Godt:). Diesene jeg har brukt er i fra
Spellbinders og Marianne Design.


Takk for besøket♥.

Klem, Marita








3 kommentarer:

Anne-Eddie sa...

Kjempefint kort.Herlig motiv og nydelig pynta ! Klem fra Anne-Eddie ;)

Åse-May sa...

Kjempefint kort.....her orker vi ikkje sitte inne å lage kort....vi har fått det flotte været, men det er vel ikkje lenge før det snur igjen.....:)

KraftyKoolKat sa...

This is so gorgeous inside and out.

Hugs
Cathy
xxxxx