tirsdag 15. juli 2014

Babyteppe ♥♥

♥ Hei ♥

Det er sommer og vi har et nydelig vær her i nord:)
Det er faktisk så varmt at jeg må sitte i skyggen
en del, men det går fint. Jeg har jeg endelig klart nå bli
ferdig med babyteppet jeg startet med i vinter. Jeg, som aldri
har tatt i en heklenål :)) 

Da jeg fikk vite at jeg skulle bli mormor for første gang,
tenkte jeg at jeg måtte lage noe jeg aldri har laget før. Og da 
lærte jeg meg å hekle. Har ennå mye å lære, men til at det er
det første hekleprosjektet mitt så er jeg faktisk veldig fornøyd.



Mitt lille barnebarn kom til verden 1 Juli og jeg er sikker på
at jeg er verdens lykkeligste mormor for tiden ♥. 
Det ble en nydelig liten gutt ♥ , som skal hete Amund ♥. På Onsdag
skal vi reise til Trondheim for å besøke gullet og foreldrene hans.
Og det gleder jeg meg veldig til ♥ ♥

Marita