lørdag 2. november 2013

Et skryteinnlegg ♥

Hei og god Lørdag alle sammen:)

Først i dag så vil jeg skryte litt av verdens beste
scrappebutikk Kreativ Scrapping. De har fantastisk 
service og rask levering:). De har det meste av hva en
scrapper kan ønske seg, og har de ikke akkurat den
varen du ønsker så prøver de å ta det inn i sitt vareutvalg. 
Så har du ikke vært innom, ja da er det bare å gjøre det:)
Jeg er i hvertfall SUPERFORNØYD ♥.

Så over til kortet jeg vil vise i dag. Det er et CAS kort.
Motivet heter Bees with cupcake, er de ikke søte,
 og det har jeg selvsagt kjøpt hos Kreativ Scrapping.

Jeg har fargelagt med Copics og har brukt
disse fargene:
Gult: Y19, Y15, Y11
Grå: C9, C7, C5, C3, C1
Brunt: E49, E47, E44, E43, E42
Grønt: YG95, YG93, YG91, YG00, G24

Ønsker alle en fortsatt fin helg♥.

Marita



9 kommentarer:

Anne-Eddie sa...

Knallsøtt!! Flott kort med et herlig motiv! Flott fargelegging, vingene var glitrende fine! Klem fra Anne-Eddie :)

Synnøve Dyhring sa...

et lekkert kort, så herlig motiv og en flotte tekst.Klem Synnøve

Rita sa...

Så flott kort :) Et herlig motiv :) Klem Rita

Anne sa...

Og jeg vil skryte av deg :-) Aldeles nydelig kort igjen, både motiv, fargelegging og oppsett.

Fortsatt riktig god helg!

Klem :-)

Hazel (Didos) sa...

Ah Marita this is so cute, Love it, Hope alls well, Love Hazelxo

Åse-May sa...

Å dette var kjempefint....må vel kjøpe dette stempelet....:)

KraftyKoolKat sa...

This is gorgeous sweetie. I adore the image and your layout and colouring is awesome.

Enjoy the rest of your weekend.

Hugs
Cathy
xxxx

Kirsten sa...

Ååå så fint dette var. Herlig stempelmotiv, og fint fargelagt.
Ønsker deg en fin søndagskveld :-)

Klem Kirsten :-)

Karin Dahl sa...

Så koselig kort og et nusselig motiv:)
Kan ikke skryte så mya av at formen er så bra nei.
Har holdt på med LDN i 3 mnd. Men slutter nå, etter annbefaling fra legen, siden jeg ikke har merket noen virkning av den enda.
Så har jeg blitt ufør. Noe min lege og saksbehandler på Nav, satte igang. Det tok 3 uker fra søknad ble sendt, til jeg ble ufør.
Håper formen hos deg er litt bedre, og at du snart får dine tilpassede ørepropper.
Ønsker deg en fin kveld:)
Clemzy Karin D